Jak zhubnout efektivně do plavek?
Úvodní stránka Blog Jak zhubnout efektivně do plavek?

Jak zhubnout efektivně do plavek?

Našli bychom v historii vašeho vyhledávání fráze jako: Jak zhubnout do plavek nebo jak zhubnout efektivně za 2 měsíce? V tom případě jste tady správně! My vám ale neporadíme žádnou nezdravou a rychlou dietu, u které je jasný jojo efekt anebo rozhození organizmu. Půjdeme na to pěkně od začátku.

PSYCHICKÁ POHODA JAKO ZÁKLADNÍ KÁMEN

Také jste už slyšeli od svých přátel radu: neřeš to a půjde to samo! Nemyslíte, že na tom něco bude? Je totiž dokázané, že čím více se na něco urputně soustředíte, tím spíš se dostaví pravý opak.  Není vždy nejdůležitější od rána do večera jíst jen zeleninu a vždy stihnout aspoň ráno a večer 30minutový workout. Pravdou je, že když z vašeho nového životního stylu budete ve stresu, hubnutí půjde minimálně anebo vůbec. Psychická pohoda je stejně tak důležitá jako nastavený trénink.  Stres, který vám může také bránit ve vašem snu nemusí pocházet pouze z myšlenek na kilečko navíc. Častým zdrojem těchto nerovností je i rodinné nebo pracovní prostředí.

Další, velmi důležitý fakt, který je nutný si před začátkem hubnutí uvědomit je ten, že není téměř reálné zdravým hubnutím shodit za 2 měsíce 20 kg. Váha, kterou bychom měli za měsíc správně shodit, se pohybuje okolo 2 až 3 kil. Ideální hodnota za týden je 0,5 – 0,75 kg. Možná vám to připadá málo, ale je důležité si také uvědomit, že případná kila navíc jste nenabrali za měsíc.

WELLNESS

Připadá vám, že  když se vyložíte do sauny nebo vířivky tak rozhodně nezhubnete? Opak je pravdou! Pobyt ve wellness centru totiž pomáhá odbourat stres a nedostatek odpočinku. Masáže vám pomohou uvolnit unavené svaly, rozproudit lymfu, hodit se do pohody. O saunování snad ani není nutné psát. Zde je naprosto jasné, že účinky saunování nemohou být jiné, než pozitivní. V odkazu si můžete přečíst o všech pozitivech wellness: klikněte zde.

80:20

Jídelníček sestavený z pravidla 80:20 je tvořen z 80 % zdravé stravy plus 20 % ostatních potravin a je bránou k našemu vysněnému cíli. Rozhodně není nejrozumnější z ničeho nic tělo překvapit drastickou dietou. To stejné u tzv. cheat meal.  Tělu mnohem více uškodí, když budete celý den myslet na čokoládu co máte doma, přičemž si chutě budete kompenzovat ovocem a oříšky. Ve finále sníte mnohem víc kalorií než je v pár čtverečcích čokolády.  Nutno podotknout, když už se tedy bavíme o kaloriích, že když má snickers 250 kalorií a jiné zdravé jídlo 350, nebude lepší si na sváču dát čokinu, protože je méně kalorická. Důležité je se také zaměřit na to, co vám daná potravina dá dobrého do těla a jaké množství přijímáte.

KALORICKÉ TABULKY

 Pro kontrolu příjmu živin doporučujeme zapisovat si své pokrmy do kalorických tabulek, které vám ukážou, kolik z konzumovaného jídla přijímáte důležitých tuků, sacharidů, vlákniny a bílkovin. Vy poté krásně uvidíte, že například denní příjem sacharidů už máte téměř splněný a proto víte, že je pro vás nejlepší dát si jídlo, ve kterém jsou spíše bílkoviny. Důležité je, nebát se zdravých tuků, protož bez nich to prostě nejde. Nízkotučné potraviny získaly v posledních letech velký boom. Ve skutečnosti je to ale jedna z největších výživových lží. Nejlepším zdrojem zdravých tuků je avokádo, máslo, ghee, kokosový olej, oliváč, semínka a ořechy, hovězí maso, vejce, hořká čokoláda. Pro to, aby vaše tělo začalo spalovat, je nutné dodržovat kalorický deficit. 

WORKOUT

V této době zavřených fitness se může jakákoliv forma cvičení zdát obtížná. Podívejte se z okna. Co vidíte? Krásné počasí, které vám umožní se jít projít, zaběhat, na kolo nebo brusle.  Důležité je hledat důvod proč ano, nikoli proč ne.

Zajímavý začátek, jak můžete začít cvičit, je najít si na YouTube workout videa. Věřte, že jich je tam nespočet. Vybrat si můžete z kardia, jógy nebo například videa zaměřená na konkrétní část těla. Nebaví vás tento druh videí? V tom případě vám doporučujeme napsat na YouTube do vyhledávače dance workout. Vyskočí na vás zábavná videa, která jsou posilovací, ale zároveň si na něj krásně „trsnete“ na taneční muziku.

TURISTIKA

Ve zdravém těle zdravý duch. Jak docílit k takovému zdravému duchu? Vzpomeňte si jaký je to krásný pocit, když jste v přírodě, nasáváte vůni rostlin, svítí krásně sluníčko a vám se velmi dobře dýchá. Pohyb na čerstvém vzduchu je více než dopručován a když k tomu ještě zvolíte pěknou trasu na procházku, ktérá nebude jen 3 kolečka kolem domu, poděkuje vám i vaše tělo. V naší kategorii Turistika se můžete nechat inspirovat, kam se vydat na další skvělý výšlap.

30 DAYS CHALLENGE

Na internetu je vytvořen nespočet měsíčních výzev, které ve své podstatě vypadají tak, že máte 30denní plán na zpevnění nohou, břicha anebo celkového těla. Vždy se počítá s oddechovým dnem. Na ukázku například výzva, která vám má za měsíc zpevnit pozadí. Skládá se z dřepů a první den začínáte na 50 dřepech. Třicátý den končíme s neuvěřitelnými 250!

Velice úspěšná je také plank challenge, při které jsme v pozici prkna a den co den se vám prodlužuje doba, po kterou musíte vydržet v pozici. Tento cvik je výborný pro zpevnění celého středu těla, které bývá často opomíjeno.

MOTIVACE

Vždy je velmi důležité, mít odměnu, pro kterou si během vašeho redukčního období půjdete. Může to být třeba starý kousek oblečení, který si přejete na sebe ještě někdy vzít. Další taková motivace  může být i pobyt u moře, při kterém si budete chtít užít každičkou chvíli na pláži, aniž byste měli v hlavě nějaké starosti. POBYTY U MOŘE