Cestovní pojištění včetně COVID-19
Drazí klienti,
rádi bychom všem našim cestujícím dodali pocit maximální jistoty a bezpečí, a proto jsme si pro vás připravili malou novinku. Ke všem zájezdům (kromě kategorie wellness a turistika), které si závazně objednáte v období do 31.03.2021 vám přidáme zdarma cestovní pojištění, včetně pojištění při nemoci COVID-19 plus připojištění storna.
Podmínky uplatnění storno připojištění
Storno pojištění se uplatní v situaci, kdy je klient pozitivní na COVID-19 nebo je poslán do karantény před odjezdem na zájezd. Jako potvrzení je pojišťovnou vyžadováno potvrzení od lékaře nebo hygienické stanice. Na klienta je pak pohlíženo jako na nemocného a standardně je vyplaceno z připojištění storna zájezdu 80 % uhrazených nákladů.
Podmínky pro cestovní pojištění včetně COVID-19
Uplatňuje se v případě, že klient skončí v karanténě během své dovolené. Vždy však záleží na tom, kým byl do karantény poslán:
- pokud karanténu vyhlásily místní úřady, pojišťovna v případě potřeby bezplatně prodlouží pojištění. Když není možný návrat do ČR dle původních plánů, uhradí pojišťovna i zpáteční cestu,
- jestliže bude mít klient pozitivní test na COVID-19 již při příjezdu do země, nebo se nakazí během dovolené, uhradí pojišťovna veškeré náklady spojené s léčbou, karanténou nebo návratem do ČR, který neproběhne dle původních plánů.
Za posouzení škodné události nese zodpovědnost pojišťovna, nikoliv cestovní kancelář. Důležité je vždy kontaktovat asistenční službu pojišťovny Slavia, která klientovi v případě nesnází pomůže.
Důležité informace
- cestovní pojištění
- Slavia pojišťovna
- asistenční služba pojišťovny Slavia 24/7: +420 242 452 652