Úvodní stránka Cestovní pojištění včetně COVID-19

Cestovní pojištění včetně COVID-19

Podmínky uplatnění storno připojištění

Storno pojištění se uplatní v situaci, kdy je klient pozitivní na COVID-19 nebo je poslán do karantény před odjezdem na zájezd. Jako potvrzení je pojišťovnou vyžadováno potvrzení od lékaře nebo hygienické stanice. Na klienta je pak pohlíženo jako na nemocného a standardně je vyplaceno z připojištění storna zájezdu 80 % uhrazených nákladů.

Podmínky pro cestovní pojištění včetně COVID-19

Uplatňuje se v případě, že klient skončí v karanténě během své dovolené. Vždy však záleží na tom, kým byl do karantény poslán:

  • pokud karanténu vyhlásily místní úřady, pojišťovna v případě potřeby bezplatně prodlouží pojištění. Když není možný návrat do ČR dle původních plánů, uhradí pojišťovna i zpáteční cestu,
  • jestliže bude mít klient pozitivní test na COVID-19 již při příjezdu do země, nebo se nakazí během dovolené, uhradí pojišťovna veškeré náklady spojené s léčbou, karanténou nebo návratem do ČR, který neproběhne dle původních plánů.

Za posouzení škodné události nese zodpovědnost pojišťovna, nikoliv cestovní kancelář. Důležité je vždy kontaktovat asistenční službu pojišťovny Slavia, která klientovi v případě nesnází pomůže.

Důležité informace